Direktlänk till inlägg 17 juni 2011

Smmarlov!

Av Julia - 17 juni 2011 09:50

Äntligen sommarlov :D

Ja, jag bor på Gotland och där får vi lov en vecka efter er andra i Sverige ^^

Men trivs på lilla Gotland, eller ja, lilla och lilla :P Vi är ju sveriges största ö :D

Och för er som inte vet, Gotland består inte bara av får! Dock har vi en del ;)


Men vädret idag suger seriöst.. Regn och blåst. och det här ska vara början på sommarlovet? Jo man tackar :P Aja, får hoppas att vädret blir bättre imorgon för då ska jag jobba min första dag på Varplöse vattenpark i Roma :D Ska bli sjukt kul! Längtar faktiskt :D


Idag så drar jag hem till älsklingen några timmar :) Ska mysa lite och kanske se någon film? Fast brukar mest bli prat :) Även fast han är min pojkvän så pratar vi om ALLT! Känns sjukt bra faktiskt :) Så ska äkta kärlek vara :D


_____________________________________________________________


Jag vill bara säga att alla ni som läser min blogg borde besöka www.emilkingen.blogg.se ! Han skriver om sin vardag, t ex om kärlekslivet eller bara om en helt vanlig dag på stan. Jag har följt honom redan från början och jag kan bara inte sluta kolla varje dag efter nya uppdateringar! Jag blev kär i hans blogg redan första gången jag såg den! <3


Puss

Julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 22 juni 2011 10:34

Hejsan :)   Passar på att uppdatera nu när jag är ledig :D Men jag trivs verkligen jätte bra på sommarjobbet! Alla är så lätta att prata med, och nu när det inte har varit så jätte bra väder så har det inte varit så mycket folk. Och då är det j...

Av Julia - 16 juni 2011 15:56


Alla har sagt så ofta att jag har så himla fina lockar och att jag aldrig ska klippa av dom. Och nu börjar jag förstå dom.. Börjar faktiskt gilla mina lockar nu!   Vad tycker ni? :D ...

Av Julia - 10 juni 2011 10:28

Hejsan allihopa :D   Idag så är det väldigt många som tar studenten :) Grattis till er! Själv har man 2 år kvar ;)   På torsdag nästa vecka så är det avslutning :D Soft! Ska även på möte angående sommarjobb på söndag, ska bli sjukt roligt...

Av Julia - 9 juni 2011 09:24

Ursäkta för den dåliga uppdateringen! Men nu när det börjar bli sommar så får man så hemskt mycket att göra :) Har t ex börjat kast Varpa seriöst, träning ca 2 ggr i veckan, så det är 2 kvälla borta redan där :P Men jag ska verkligen försöka bättra m...

Av Julia - 6 juni 2011 11:02


    Dagens låt är skriven av Sara Löfgren! Fin <3 Klokt inlägg kommer ikväll :D   ...

Presentation


Här kommer ni kunna läsa om min vardag... Komentera gärna :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna något :3


Ovido - Quiz & Flashcards